Vår kundservice hjälper dig gärna

Vi vill att du ska vara nöjd när du reser med oss. Vi hjälper dig med trafikupplysning, tar emot dina synpunkter och svarar på dina frågor.

  • Läs Bra att veta A-Ö

    Vår trafikupplysning tar emot massor av samtal från resenärer. I Bra att veta A-Ö finns svaren på några av de vanligaste frågorna vi får. Kanske hittar du här svaret på din fråga?

  • Ring Trafikupplysningen, 0771-22 40 00

    Trafikupplysningen svarar på alla frågor som rör din resa.

    Öppettider i Sörmland och Örebro län:
    Måndag-fredag 07.00-20.00
    Lördag-söndag 08.00-20.00

    Öppettider i Västmanland:
    Måndag-fredag 07.00-18.00
    Lördag 08.30-16.00
    Söndag 10.00-16.00

  • Besök ett Kundcenter eller försäljningsombud

    På våra Kundcenter kan du få full service - köpa och ladda alla typer av biljetter och kort, få information och göra reklamationer. Det finns två Kundcenter i Västerås, ett i Örebro och ett i Eskilstuna. Hos våra försäljningsombud kan du köpa och ladda alla typer av reskort. Här finns mer information om Kundcenter och ombud: ombud Sörmland, Västmanland och Örebro län.
    Besöksadress: Resecentrum (vid centralen) Örebro: Mån-fred 07.00-18.00, Lördag Stängt, Söndag 11.00-17.00

Publicerat den: 27 juni 2013